24 Temmuz 2012 Salı

İFTAR DAVETİ


Bu sefer sofra bana ait değil. Bu usta işi, benimkiler gibi yamak işi değil. Cumartesi eltim Selma'ya davetliydik iftarda. Selma'dan özellikle çok fazla çeşit yapmamasını, kendini yormamasını rica etmiştim.Aslında onu düşündüğümden değil, sırf kendi formumu düşündüğümden :)) Diyetten yeni çıkmışım, anasını ağlatmak istemedim :)) Cevap aynen şu 'yok ya bişey yapmıcam bi çorba bi pilav'. İşte buyrun size bi çorba bi pilav. Masa da bir kuş sütü eksikti heralde. Ama hepsini de beni düşünerek az yağlı hazırlamış sağolsun. Ellerine sağlık Selmacığım, Allah evine bol bereket versin, huzurunuz eksik olmasın.

İşte menümüz:
Mercimek çorbası
Etli Güveç
Pilav
Tavut şinitzel
Benim için tavuk ızgara













Zeytinyağlı fasülye
Zeytinyağlı patlıcan dolması
Yoğurtlu kabak kızartması
Peynirli semizotu salatası
Turşu
Erik kompostosu
Cacık

Valla yazarken ben yoruldum, bu eltim yorulmamış.Yalnız ben güveçin fotografını çekmeyi unutmuşum. Esas onun tarifini vermeyi isterim size. Lokum olmuş lokum. Ben pek denemeyi düşünmüyorum, Selma yapar nasılsa ben yerim yine :)) Özel olarak talep edicem kendilerinden.

Tatlı olarak da çok hafif vişneli bir tatlı yapmıştı Selma..




Bir de benim götürdüğüm cevizli revani vardı


 
Ramazanda ailecek, kalabalık sofralarda iftar yapmak güzel.....

2 yorum:

  1. afiyet olsun canım ben nacizane bir şeyler hazırladım işte o güzel sözler senin güzelliğin afiyet olsun her zaman mutlu,güzel,lezzetli,bereketli masalarımız olur inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiinnnnnn.tekrar teşekkür ederiz herşey için :))

      Sil