25 Temmuz 2012 Çarşamba

İFTAR MENÜSÜ 2



Pazar akşamı iftara annemleri ve kardeşlerimi davet ettim. Menümüzde:

İftariyelikler
Mercimek Çorbası
Yeşil salata
Havuçlu Rulo
Kabak Salatası
Kolay İçli köfte
Beğendi ve Sebzeli Sac Kavurma
Şehriyeli Pirinç Pilavı

Bu aralar bende bir leylalık var. Sıcak yemeklerin fotografını çekmeyi hep unutmuşum. Çok acıkıyorum heralde, ezan okununca gözüm fotoğraf filan görmüyor :)) Bugün sac kavurmanın tarifini verecektim, fotografsız anlamsız olacak, artık kısmet başka sefere. Havuçlu rulo ile idare edelim. Tarif daha önceden paylaştığım ıspanaklı rulo ile aynı mantık. Orijinali Alacarte by Neslos'dan . Ben yaparken un yerine kepek unu ekledim, iç malzemesine de biber eklemedim. Yine de nefis oldu. Hem dietime de uygun.


Kolay İçli Köftede gayet başarısız olduğumu itiraf etmeliyim. İçinde birşeyler eksik oldu. bulunca yeniden deneyeceğim ve tarifi paylaşacağım inşallah....

Çok susadım bugün çok, şimdi işten biraz erken çıkıp, kendimi en yakın avmnin klimalı ortamına bırakacağım. Bu sıcakta ofisteki klima bozuldu. Komprasörü yanmış. Yeni klima da yoğunluktan takılamadı. Çalışacak halimiz kalmadı, eriyoruz burada resmen. Neyse ben kaçar, gideyim de iki alışveriş yapayım :))






3 yorum:

  1. Nefis yemekler hazırlamışsın ellerine sağlık canım.Hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
  2. İftar sofralarınıza bayıldım:)
    Hepsi de birbirinden özenli ve lezzet dolu.
    Hayırlı iftarlar diliyorum..

    YanıtlaSil