14 Nisan 2012 Cumartesi

LOKUM

Bu eski bir tarif, pek çok versiyonu mevcut aslında. Tarifsiz bir hafta geçirmek istemedim. Lezzeti harika bu lokumların fotografını- her ne kadar çok iyi olmasa da- eklemek istedim.

MALZEMELER:
3-4 su bardağı hindistan cevizi(1 su bardağı süsleme için ayrılacak)
1 su bardağından biraz az şeker
1 su bardağı kahve kreması
1 paket çiğ krema(200ml)
Süsleme için hindistan cevizi,toz fındık, fıstık, kakao, aklınıza ne gelirse.

Tüm malzemeyi karıştırıp biraz buzdolabında dinlendiriyoruz. Sonra ceviz büyüklüğünde toplar yapıp süslüyoruz. Ben bazen içlerine fındık yada ceviz koyup top yapıyorum. Sürprizli oluyor :)) Fotograftaki son yapışımda beyaz çikolataya bulamıştım, tat harika ama küçük kağıtlara koysaymışım keşke tabağa yapıştı :))

Güzel haftasonları.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder