16 Nisan 2012 Pazartesi

ELMALI DİYET KEK


Bahar geldi ya klasik diyet zamanıdır. Ama cumartesi baharı unutturan sağanak yağmuru seyrederken insanın canı sıcacık bir çay yanına da mis gibi tarçınlı kek çekince bir çare bulmak lazımdır. İmdada elmalı diyet kek yetişir.

MALZEMELER:
1 yumurta
1 çay bardağı esmer şeker
1/2 çay bardağı zeytinyağ
1 çay bardağı yarım yağlı süt
2 çay bardağı kepekli un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
1 tatlı kaşığı tarçın
1 adet elma(küp doğranmış)

Yumurtayla şekeri çırpı sonra elma hariç tüm malzemeleri ekliyoruz. Hamuru baton kek kalıbına döküp üzerine küp doğranmış elmaları serpiyoruz. 180 derece ısıtılmış fırında 40 dak pişiriyoruz. Sonra da yeşil çayın yanında afiyetle yiyoruz. Midemiz de vicdanımız da rahat ediyor :))



4 yorum:

  1. hoş geldin canım.
    tanıştığıma memnun oldum
    mmm harika canım
    bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  2. hoş bulduk, ben de çok sevindim tanıştığımıza
    gelmez miyim memnuniyetle

    YanıtlaSil
  3. hafta sonu yapıyorum bu keki, kahveye beklerimm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa elbette gelirim ama bence ben yapayım siz gelin :)) have güzel olursa bahçede yeriz

      Sil